Zarząd JBD S.A. wydał oświadczenie

Sporo emocji wywołały czwartkowe wydarzenia podczas konferencji prasowej zwołanej przez działaczy Włókniarza Częstochowa , której głównym celem miało być podpisanie umowy sponsorskiej z Jurajskim Domem Brokerskim. Jak już wcześniej informowaliśmy do parafowania umowy ostatecznie nie doszło, a wszelkie ustalone wcześniej zobowiązania przejęła firma Dospel która stała się jednocześnie strategicznym sponsorem częstochowskiego klubu. Wczoraj (6 kwietnia) Zarząd Spółki Jurajski Dom Brokerski S.A. wydał specjalne oświadczenie dotyczące tej sprawy, Jego treść prezentujemy poniżej:

Oświadczenie Zarządu w sprawie CKM Włókniarz S.A.

Wstęp:
„W związku z pojawieniem się nieprecyzyjnych informacji prasowych, dotyczących wycofania się spółki Jurajski Dom Brokerski S.A. ze sponsorowania klubu żużlowego CKM Włókniarz S.A., zarząd spółki oświadcza co następuje”.

„Częstochowski klub żużlowy CKM Włókniarz S.A. nawiązał kontakt z Prezesem spółki JDB S.A. poprzez Panią Manager Klubu w celu podjęcia rozmów o możliwości nawiązania współpracy w zakresie świadczenia usług reklamowych przez Klub na rzecz spółki. W toku trwających rozmów, na zaledwie 4 spotkaniach odbytych na przestrzeni ostatniego tygodnia, a nie jak informowano trwających od kilku miesięcy, Jurajski Dom Brokerski S.A. złożył ofertę i zaproponował konkretne warunki umowy. Nigdy nie doszło jednak do uzgodnienia wszystkich istotnych warunków umowy. W dniu zorganizowanej na wniosek Klubu konferencji prasowej, a nie jak błędnie podano spółki JDB S.A., na dwie godziny przed konferencją Klub przedłożył do wglądu umowę, w której zmieszczono warunki kontraktu odbiegające od tych, które były przedmiotem rozmów dnia poprzedniego. W związku z tym JDB S.A. nanosząc poprawki zgodne z wcześniejszymi ustaleniami, natychmiast przekazało zmienioną zgodnie z ustaleniami treść umowy. Nie odpowiadając na treść maila, bez żadnego kontaktu z Zarządem JDB S.A. na forum publicznym poinformowano o wycofaniu się Spółki ze sponsorowania Klubu.

Informuje się również, że Zarząd JDB S.A. nigdy nie zlecał umieszczania logo JDB S.A. na biletach czy strojach zawodników.

Stanowisko Klubu zajęte na wczorajszej konferencji stanowiące ostry atak na JDB S.A. i nieelegancki wyraz niezadowolenia ze współpracy nie znajduje uzasadnienia w okolicznościach, ani w postawach faktycznych sprawy oraz naraża na szwank dobry wizerunek Jurajskiego Domu Brokerskiego S.A”.

Zarząd Spółki Jurajski Dom Brokerski S.A.

źródło: materiały prasowe.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *