Marka Tyskie wspiera młode Lwy

Producent piwa Tyskie, CKM Włókniarz SA oraz Stowarzyszenie Kibiców Częstochowskiego Włókniarza podjęli fantastyczną inicjatywę na której mają skorzystać juniorzy częstochowskich „Lwów”.

Marka Tyskie jest z klubem spod Jasnej Góry już drugi rok. Sponsor postanowił jeszcze mocniej zaangażować się we wsparcie dla częstochowskich juniorów.

Od czerwca do 19 sierpnia w Częstochowie w kilku miejscach pojawią się urny na kapsle po produktach Tyskiego. Urna została podzielona na trzy progi. Celem jest zapełnienie urny w całości. Wtedy Marka Tyskie ufunduje biało-zielonym juniorom wyjazd na obóz treningowy.

Zasady są proste. Każdy kibic zapełnia urnę kapslami po piwie Tyskim (Gronie i Klasyczne). Fani wygrywają sprzęt lub wyjazd dla zawodników częstochowskiego klubu. W zależności od tego ile kapsli uda się zebrać, żużlowcy otrzymają jedną z poniższych nagród:
I próg – zestaw opon
II próg – komplet kasków i rękawic
III próg – wyjazd treningowy.

Kapsle po Tyskim (wyłącznie Tyskie Gronie i Klasyczne) będzie można przynosić i wrzucać osobiście w Centrum handlowym M1, na Stadionie oraz niebawem w Centrum Handlowym Jagiellończycy.

źródło: sportowefakty.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *