20 000 złotych – tyle Tyskie przekaże klubowi na organizację oprawy meczowej. Po trzech miesiącach akcja, której celem było zebranie nieco ponad 130 000 kapsli, dobiegła końca. Zadanie zostało wykonane, a kibice po raz kolejny pokazali klubowi, że można na nich liczyć.
Oficjalny komunikat:
RAKÓW CZĘSTOCHOWA Z OPRAWĄ OD TYSKIEGO
Kibice Rakowa zapewnili sobie oprawę meczową w zamian za zebrane kapsle po piwie
20 000 złotych – tyle Tyskie przekaże klubowi na organizację oprawy meczowej. Po trzech miesiącach akcja, której celem było zebranie nieco ponad 130 000 kapsli, dobiegła końca. Zadanie zostało wykonane, a kibice po raz kolejny pokazali klubowi, że można na nich liczyć.
Tyskie od lat jest blisko kibiców i wspiera ich w przeżywaniu sportowych emocji. Tegoroczne zbieranie kapsli w ramach kampanii Wspieramy emocje, okazało się wielkim sukcesem. – Dzięki wzajemnej mobilizacji, kibice chętnie zaangażowali się w akcję – mówi Igor Zajda z marki Tyskie –w rezultacie możemy mówić o jej sukcesie – dodaje.Kibice Medalików po raz kolejny udowodnili, że stoją murem za swoją drużyną.Oprawa będzie na pewno, a Tyskie już wkrótce przekaże klubowi czek na 20 000 złotych.
Przez trzy miesiące trwania akcji, kibice Krzyżowców i mieszkańcy Częstochowy wrzucali kapsle po piwie Tyskie Gronie, Tyskie Klasyczne i Tyskie Radler do specjalnych urn znajdujących się niemal we wszystkich sklepach w mieście. Największą popularnością cieszyła się wśród fanów Rakowa urna, która stanęła przed Stadionem Miejskim przy ulicy Limanowskiego. Fani Medalików wykazali się znakomitą organizacją – tysiące kapsli spływało z Częstochowy i okolic, dzięki czemu urna z dnia na dzień zapełniała się w zawrotnym tempie.
– Każdemu klubowi życzymy tak oddanych kibiców – mówi Tomasz Chmielewski z marki Tyskie. – Wierzę, że oprawa meczowa dostarczy fanom Rakowa dodatkową porcję sportowych emocji – dodaje.
Szczegóły akcji oraz regulamin dostępne są na stronie www.rksrakow.pl, facebook.com/RakowCzestochowa
Kompania Piwowarska
Kompania Piwowarska skupia trzy browary o wieloletniej historii: Tyskie Browary Książęce (rok założenia – 1629), Browar Dojlidy w Białymstoku (1768) i Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu (1895). To w nich warzymy najchętniej wybierane przez Polaków piwa, między innymi: Żubra, Tyskie, Lecha, Dębowe, Redd’sa oraz kolekcję specjalności Książęcego. Sprawdzone receptury, naturalne składniki, nieskazitelna czystość w naszych browarach a przede wszystkim umiejętności doświadczonych piwowarów – to wszystko sprawia, że warzone przez nas piwa są cenione w Polsce i za granicą.
Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy piwowarskiej SABMiller; wspólnie troszczymy się o ludzi i środowisko wokół nas. Realizując strategię „Postaw na piwo” promujemy odpowiedzialność i umiarkowanie w spożywaniu alkoholu, szkolimy sprzedawców, oszczędzamy wodę i energię, wspieramy rozwój naszych partnerów biznesowych i angażujemy się w wolontariat. Mamy zaszczyt być sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej